torsdag 2 augusti 2007

Grå dag

Som jag utlovade i bloggen igår var det dags att ta en runda runt kanalen idag. Sagt och gjort! Var tvungen att göra "Dad" besviken då jag var tvungen att stanna i och med att jag sprang förbi en segelbåt på vägen som senare fick förtur i slussen. Väl när jag slutade springa när dörrarna på slussen öppnades för den långsamma segelbåten, fick jag ett ypperligt tillfälla att stretcha.
Kändes ovant men nyttigt. Resten av vägen gick utan anmärkning.

Nu har jag följt upp mitt blodsocker i 10 dagar och utav dessa dagar har jag tränat 7. Är väl inte så illa!?

Förutom detta har dagen varit grå och aningen trist, men watta häck!

Inga kommentarer:

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.