lördag 24 januari 2015

Stjärnklart - Lars Wilderäng

Boken är första delen i en trilogi. Vilket jag till en början tyckte var negativt, men iom boken visade sig att var en av de bästa jag läst så är jag nu, när jag läst ut denna lättad att det kommer fler. Kommer med all säkerhet försöka läsa allt Lars skriver. Han har sedan innan skrivit "Midvintermörker" och "Midsommargryning". Fascinerande att läsa hur det skulle kunna bli när katastrofen kommer till området där man själv är. Lars skrev väldigt ingående om platser som Volvo, Göteborg, Lilla Edet, Östraberg och Stallbackabron här Trollhättan. Detta tyckte jag gjorde historien verklig på ett helt nytt sätt.
La min trasiga iphone bredvid boken, ni som kommer läsa boken kommer att förstå varför.. 
:-)

Inga kommentarer:

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.