tisdag 13 januari 2015

Jag vill, jag kan, jag ska av Thomas Nilsson

Då var årets första bok utläst. En bok om metoder att bättra på sitt självförtroende och självkänsla. Anledning till att läsa denna bok var att jag vill bredda de genrer jag läser. Denna bok skulle jag vilja klassa som faktabok. Tyckte boken var intressant och lärorik, fastän det var en hel del upprepningar. Har som mål under året att även läsa en bok på engelska som jag aldrig gjort förr.

Har uppdaterat "Omgångens bild" med ett citat ur boken från Henry Ford som jag tyckte var ganska tänkvärt.



1 kommentar:

Sanne sa...

Härligt! Fin hallen ser ut!

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.