måndag 4 mars 2013

Feb 2013

Hmm, får väl medge att det dära målet som ligger långt bort att någon gång fixa klassikern, är något som motiverar.
Sedan att framgång föder framgång är något som är väldigt påtagligt. I februari har jag tillbringat många kalla timmar i gymmet. Trotts att fingrarna fryser när man håller i hantlar och skivstång så har det skett ordentliga förbättringar. Kul.

Dessutom har det investerats i en ny Garmin klocka som jag så här långt är super nöjd med.
 
Har dock bara vart ute och MTB:at med den en gång så här långt.
 
Håller ju på med att jämför min träning med förgående år, menst bara för skoj skull...
 

 
 
Känner mig ganska nöjd då jag tränat mer än i förra året, dessutom mycket styrka som jag ville fokusera på under vinter och vår. Kanske skulle vara bra med lite mer MTB. Får komma ikapp nu under Mars.
 

1 kommentar:

Sanne sa...

Jättebra jobbat!

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.