onsdag 25 mars 2009

Dag 2 - 4 på Superveckan

Dag 2 blev en slapp historia med en del träningsverk från dag 1 och en del blodsocker testande.
Testen var riktigt bra och nästan på gränsen till för lågt. Fuskade lite igen med bullar, men det gjorde ju inte så mkt då socker nivån var låg. Annars var det mest tv tittande och härligt slappt.
Gäller ju att vila när chansen ges. ; )
.
Slapp bebis ?
.
Dag 3: Total flopp! Skulle ha styrketränat men en lite incident gjorde att jag helt tappa motivationen. Gick och la mig tidigt istället.
.
Dag 4: Innebandy! Yippie. Var jätte skoj, och efteråt tränade jag lite armisar och situpisar. Känns som jag ä på G igen. Se om jag kan ta igen onsdagen under resterande dagar på denna supervecka.
.
Peace!

4 kommentarer:

Sanne sa...

Hoppas du hittar rätt med träningen! Slappa måste man också få göra ibland. :)

Anonym sa...

Gött gött // MAlin

Goldeneye sa...

Keep on smiling, it´s a new day tomorrow!!// Åsa

svärmor sa...

Håller med Sanne, man måste få slappa ibland och med två småttingar i huset får man passa på när tillfälle ges. Jag tycker du är en superkille med eller utan supervecka!!!

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.