söndag 30 mars 2014

Bokmal wannabe...

Då har jag fått ett nytt litet intresse.

Läsa böcker!

Har tidigare varit något som gått ganska trögt,
och jag har vart mer intresserad av hur många sidor som är kvar i en bok,
än själva handlingen.

Nu så har jag läst några som vart riktigt bra,
och i slutet på böckerna så har man blivit stressad av att den redan håller på att ta slut.

Tänkte skriva någon rad om varje bok jag läser,
så jag i efterhand kan se hur många det blir och vad jag tyckte om dem.

Första boken ut var följande (14w10):







































Anledningen var till att just denna bok blev den första var att den tillsammans med 2 andra böcker av samma författare stod på en bänk på jobbet, och ingen ville tillkänna ge sig som ägare till dom. De hade stått där och samlat damm helt alena i flera år. Trött på pillandet på mobilen, tänkte jag "whatta häck" kanske dödar en bok tiden på tåget mer effektivt än mobilen. Sanna mina ord... vips var jag hemma och kunde inte lägga boken ifrån mig.

När det senare visade sig att författaren var kompis till min chef och han skrev om platser i Göteborg där flera av dem är sådana jag vistats på flertalet gånger, blev ju inte boken sämre.



Inga kommentarer:

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.