lördag 29 december 2012

Summering

Då är snart året slut
och jag måste medge att kvar finns massa krut.

Målen har inte direkt blivit satta
kanske inte så svårt att fatta

med ett jobb långt i söder
och två livliga barn som jag delvis föder

så är det svårt att få den dära tiden att träna
livet går ju inte bara ut på att pengar tjäna

Är övertygad att med planering och lite bättre karaktär
så kommer det gå bättre 2013, jo jag svär.

Med en crawl kurs och kanske någon ny pryl
så kommer inte latheten i mig inte få någon asyl

Har redan nu gett ett löfte får nästa år
och det är att ett lopp som får det brinna i ens lår.

Vore även kul att cykla mtb längre än detta årsvarv
känns som ett mål som är kopplat till verklighet och inte bara larv.

Sen det där med sockersjukan
liter mer tester vore lämpligt nu efter julskinkan.

Ok, detta är allt
önskar att det inte så länge till är kallt.

Gott nytt år!!!




Inga kommentarer:

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.