söndag 28 juni 2009

Målet är uppnått

Hejsan svejsan

nu var det ett bra tag sedan jag blogga, ber om ursäkt över detta!
Ska skärpa mig med både blogg inlägg och fotografering.

Igår uppnådde jag mitt mål med styrketräningen...jag är sååå nöjd.
Nya mål är redan satta och jag ser fram emot att klara dessa med!
Roligt är även att M-l har börjat motionera och gymma. Så nu snackas
det träningsvärk och nya övningar nästan hela tiden. : )

I och med att det var 1:a ggn jag maxade på bänkpressen sedan innan midsommar anser jag att jag klarade mitt mål som jag angav i ett tidigare inlägg. Så tatuering med helgonet är ett faktum.

Nytt inlägg kommer inom ngra dagar!!!

5 kommentarer:

Goldeneye sa...

Vad kul att ni bägge tränar och får nya rekord. Ser fram emot att se tatueringen:). Kram Syrran

Malin sa...

Då får vi snart se Helgonet!!!!Gött mos vad redig du är. Kul med lite uppdatering... // Malin

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
M-L sa...

Du är så duktig! Kram/M-L

Sanne sa...

Äntligen har Björn grillat färdigt. ;-) Bra jobbat, ska bli spännande att se tatueringen!

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.