måndag 13 augusti 2007

32 bast

Så var det då min födelsedag.
Förväntningar, precis som vanligt, långt utanför all sans och balans.
Städning inför kalas, pajer till att mata sugna munnar (puh)

Belöningen kom i form av en pulsklocka och andra jättefina presenter.Pulsklockan var lite speciell för det har jag önskat mig i flera år. Kan inte heller ha kommit lägligare nu när jag äntligen har kommit igång.

Efter kalaset som var över långt innan min födelsedag, så hyrde vi filmen, The Host. Betyder värd på svenska, och det var den inte...asså värd 50 kr på Videomix. :-)


Nu har det varit en del slarviga dagar, men om man ska jämföra med tidigare dagar som varit slarviga, så har det varit extremt bra. Har testat mig typ 4 ggr/dag nu under dessa 2 dagar jämfört med tidigare ca 4 ggr i månaden...måste ju göra skillnad. Den enda dagen jag inte tränat har varit på min födelsedag, i annat fall har det blivit hård träning i hemmet med vikter och annat och lunkning runt kanalen.

Har även sett filmen 23, med tanke på vad sjuk man har blivit efteråt, kanske det är just det den egentligen var värd på Videoteket :-)
Må väl!

Inga kommentarer:

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.